- Ze względu na zmieniające się trendy i zachowania konsumentów, zakres narzędzi, które odbiorcy mają do dyspozycji stale poszerza się. Niewątpliwie jedną z ważniejszych ról odgrywają media społecznościowe, które z racji dynamiki rozwoju oraz charakteru stanowią ważny kanał komunikacji naszej telewizji z otoczeniem. Telewizja NOWA TV debiutowała na rynku telewizyjnym niespełna miesiąc temu, a już teraz na facebookowym fanpage’u stacji mamy ponad 32.000 użytkowników, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie. Prowadzimy komunikację intensywnego dialogu z naszymi widzami niezależnie od tego, jak odbierają nasz program. Akcja „Nowa TV – wieczór na Facebooku” jest naszym pionierskim projektem, który służy realizacji celów biznesowych – mówi Ewa Lampart, dyrektor zarządzająca NOWA TV.
Program 24 GODZINY w NOWA TV już dziś będzie można w całości i za darmo obejrzeć na żywo za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook. Ten nowatorski sposób przekazywania informacji, ułatwia widzom oglądanie programu w Internecie. 24 GODZINY w NOWA TV i na Facebooku już dziś o 18:30.