Niektóre firmy po wybuchu pandemii natychmiast zmodyfikowały kampanie reklamowe. Jedną z nich jest producent obuwia, którego twarzą została niedawno Kożuchowska. Kontrakt gwiazdy uległ zmianie i zobowiązał ją do nagrania nowych reklam, w których zachęca ona do bezpiecznego kupowania butów przez internet. W specjalnym filmiku aktorka pokazuje nawet, jak to zrobić. Za całą kampanię zarobiła nawet 400 tys. zł.
Szymon od lat jest twarzą telefonii komórkowej. Za udział w reklamach zgarnia rocznie nawet milion złotych. Na czas pandemii produkcja spotów przeniosła się do jego domu. Dziennikarz sam nagrywa reklamy, które oglądamy potem w telewizji i internecie. Od czasu wybuchu pandemii zyskał już podobno 300 tys. zł.
Inne gwiazdy świetnie radzą sobie na Instagramie. Anna Mucha (40 l.) w ciągu miesiąca zdążyła zareklamować odzież, krople do oczu, książkę, a nawet ochronę danych osobowych. Za jeden post sponsorowany gwiazda może zgarnąć aż 30 tys. zł. Nietrudno więc policzyć, że w jeden miesiąc mogła się wzbogacić aż o 120 tys. zł.
Magda Gessler (67 l.) musiała zamknąć swoje restauracje, ale świetnie radzi sobie, reklamując jedną z firm oferującą dietę pudełkową z dostawą pod drzwi, a młodziutka Viki Gabor (12 l.) została właśnie twarzą sportowych butów.