Od 2012 r. Adamczyk reklamował jeden z banków. Pod koniec ubiegłego roku został on przejęty przez inny, którego twarzą jest popularny twórca internetowy Radek Kotarski (34 l.). Panowie wystąpili wspólnie w spocie informującym o połączeniu instytucji. Wydawało się, że w kolejnych spotach zawsze będą pojawiać się razem. Nic z tych rzeczy. W nowej reklamie, która właśnie pokazywana jest w telewizji, występuje już tylko Kotarski.
Przedstawicielka banku tłumaczy nam, skąd taka decyzja.
Piotr Adamczyk w końcu pokazał młodą małżonkę [PAPARAZZI]
– Pod koniec ubiegłego roku miała miejsce kampania wizerunkowa nawiązująca do połączenia banków. W reklamie spotkali się Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach dawnego Euro Banku i Radek Kotarski występujący w spotach Millennium. Bardzo się cieszymy, że obaj panowie mogli razem wspierać fuzję banków. Obecnie kontynuujemy współpracę z Radkiem Kotarskim, ale w przyszłości nie wykluczamy kooperacji z innymi osobami, w tym również z Piotrem Adamczykiem. Jest to wynik decyzji dotyczącej funkcjonowania banku pod marką Millennium, która jest utożsamiana z osobą Radka Kotarskiego – mówi Iwona Jarzębska, dyrektor ds. Public Relations.
Piotr Adamczyk za roczną kampanię mógł zgarnąć ok. 400–450 tys. zł, a startował z pułapu 750 tys. przy podpisaniu umowy. Łatwo więc policzyć, że przez ten czas zarobił prawie 4 mln zł. Teraz pozostaje bez pracy, bo propozycji serialowych i filmowych brak...
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj