Od 2004 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł Fundacji Polsat ponad 20 milionów złotych. Jego twarzą do tej pory był Krzysztof Kowalewski. Niestety w tym roku zabraknie aktora. Nowym św. Mikołajem zostanie Piotr Gąsowski (56 l.).
- Kochani, ten wyjątkowy dzień zbliża się wielkimi krokami! Największa dobroczynna akcja Telewizji Polsat dla podopiecznych Fundacji Polsat - Mikołajkowy Blok Reklamowy. Już po raz 17. na antenie POLSAT, 6 grudnia o 18.45. W tej edycji dobrze Wam znany Mikołaj – Pan Krzysztof Kowalewski, który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki urlop. Ale znalazł idealne zastępstwo, swojego przyjaciela- Piotra Gąsowskiego, któremu przekazał czapkę. Panie i Panowie, drodzy widzowie Telewizji Polsat i przyjaciele Fundacji Polsat przywitajmy ciepło Piotra w roli Mikołaja :) Pomóżmy mu wykonać robotę, aby jak najwięcej osób obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy. Przekażcie rodzinie, znajomym, nastawcie przypomnienia, zróbcie udostępnienia.Zasada jest prosta - im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. 6 grudnia o 18.45 włączamy Polsat, oglądamy Mikołajkowy Blok Reklamowy i pomagamy! Pobijmy razem rekord i zbierzmy miliony dla dzieciaków! Kochani, ten wyjątkowy dzień zbliża się wielkimi krokami! #MBR #MikołajkowyBlokReklamowy #Mikołajki #FundacjaPolsat #JesteśmyDlaDzieci #PiotrMikołaj - czytamy w komunikacie Polsatu.
Krzysztof Kowalewski chudy jak szczapa. Tak zmieniła go choroba [SZOKUJĄCE ZDJĘCIE]
Kowalewski w szpitalu. Powiedział do lekarzy: nie walczymy za wszelką cenę