Maciej Koch od lat uczy innych prowadzić samochody. Wraz ze swoją partnerką Małgorzatą Krzysztofik zdecydowali się na działanie na własną rękę i przejęli od znajomego szkołę nauki jazdy w Sosnowcu. Miały być tłumy kursantów i mnóstwo pieniędzy. Rzeczywistość okazała się jednak inna. Zabrakło chętnych do nauki, a koszty za auto i lokal dostosowany do urzędniczych wymagań ciągle rosły. Pojawiło się widmo likwidacji upragnionego biznesu. Ostatnią deską ratunku było "Pogotowie rachunkowe".
Zobacz: Kolejny sukces Pogotowia rachunkowego. Firma majstra Bogdana odbiła się od dna
Ekipa programu wraz z Joanną Koroniewską na czele i gościem specjalnym aktorem Zbigniewem Buczkowskim wzięła sprawy w swoje ręce. A było nad czym pracować. Eksperci: Marta z Balko z "Super Expressu" i doradca finansowy Łukasz Maliszewski zdecydowali się szukać wsparcia u innych. Z pomocą przyszedł im Mateusz Michałowski, właściciel Agencji Reklamowej Imago z Dąbrowy Górniczej. To on zdecydował się wykonać banery, szyldy, ulotki i plakaty z nowym logo firmy.
Efekty pracy wyjątkowo rozbudowanego zespołu poznamy w niedzielę w telewizyjnej Jedynce (godz. 15.00). Metamorfoza, jaką przeszła szkoła nauki jazdy "Ale Jazda!", zaskoczy pewnie wielu. Ten odcinek to cenna wskazówka dla przedsiębiorców, jak prowadzić akcje promocyjne i gdzie skutecznie poszukiwać klientów.
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Super Expressu na e-mail