Magda Gessler od lat pozostaje dla TVN jedną z najcenniejszych gwiazd, choć inni deptali jej po piętach, a nawet przeganiali. Ale ostatnio ceny za reklamy przy jej show rosną z miesiąca na miesiąc. Ona sama jednak twierdzi, że nie korzysta na zainteresowaniu reklamodawców. – To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN nie ma się procentu z reklam ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program – mówiła w jednym z wywiadów.
Julia Wieniawa zmaga się z nieuleczalną chorobą. To dlatego tak wyglądała
Przez wiele lat jedną z cenniejszych twarzy stacji była także Małgorzata Rozenek-Majdan. Ostatnio jej telewizyjna kariera jakby wyhamowała, nie pojawia się już na głównej antenie TVN, a prowadzony przez nią „Projekt Lady” został właśnie przeniesiony do TVN7. Bardziej zaskakująca jest jednak cena, jaką trzeba zapłacić za reklamy w trakcie trwania programu. Według oficjalnego cennika – spot kosztuje zaledwie... 15,5 tys. zł, czyli pięć razy mniej niż przy „Kuchennych rewolucjach”. Dwa lata temu taka sytuacja była nie do pomyślenia. Formaty prowadzone przez Gessler i Rozenek-Majdan były wyceniane na podobne kwoty.
Jak zmieniły się ceny za reklamy przy "Kuchennych rewolucjach" i "Projekt Lady"?
2019 „Projekt Lady” – 31,8 tys. zł
2021 „Projekt Lady” – 15,5 tys. zł
2019 „Kuchenne rewolucje” – 36,3 tys. zł
2021 „Kuchenne rewolucje” – 79,8 tys. zł