Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan awanturują się w ekskluzywnej restauracji o zbyt małe porcje jedzenia - takie nagranie opublikowała na swoim Instagramie Perfekcyjna. O co w tym chodzi? Czy jest to zapowiedź nowego programu Majdanów? NIE! Okazuje się, że "awantura" została wyreżyserowana na potrzeby spotu reklamującego akcję Szlachetna Paczka. Film z Majdanami ma pokazywać, że wszystko co dobre kosztuje - również dobrze zaprojektowana pomoc. W spocie występują też youtuberzy Y (iluzjonista prowadzący kanał MagicofY), Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk (mistrzyni Europy w drifcie), pisarka Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti (finalista programu „Masterchef”) oraz organizatorzy Runmaggedonu.
Czemu ma służyć spot Szlachetnej Paczki z Majdanami? Film ma zachęcić do wpłat na konto organizacji. To najprostrzy sposób, aby wesprzeć akcję.
Szlachetna Paczka połączyła Sejm [ZOBACZ]
- Długo zastanawialiśmy się, jak Wam o tym powiedzieć… O tym, że chcielibyśmy Was prosić nie tylko o przygotowywanie paczek, ale też o… wpłatę na PACZKĘ. Słuchamy Was od ponad 16 lat. I wiecie, co się okazało? Wielu z Was postrzega PACZKĘ jako usługę pomocy najwyższej jakości, a nawet luksusową – zarówno dla Darczyńców, jak i Potrzebujących. Bo kiedy chcesz pomóc z nami, masz to niemal „na gotowe”. Abyśmy mogli nadal działać w taki sposób, potrzebujemy Waszych wpłat na PACZKĘ. Mądrej pomocy nie da się tworzyć za darmo. Bo każda złotówka przekazana na PACZKĘ to aż 10 zł realnej pomocy, którą generujemy na rzecz naszych beneficjentów. A wartość pracy każdego wolontariusza zaangażowanego w projekt to przeszło 10 tysięcy złotych - czytamy na Facebooku organizacji.
Sprawdź, czy jesteś sexy