Snoop Dogg: Twitter rządzi dzisiejszą muzyką

2011-04-19 12:00

Snoop Dogg (40 l.) nie ma wątpliwośći - jeśli nie ma cię na Twitterze, nie ma cię w show-biznesie. Ta uwaga dotyczy wszystkich artystów, ktorym popularny raper radzi, by pozostawali w stałym kontakcie z fanami. - Musicie zyskać ich zaufanie - przekonuje.

- Myślę, że korzystanie z portali społecznościowych i mikroblogów to w tej chwili czynnik numer jeden decydujący o Twoim istnieniu w show-biznesie. Bardzo ważne jest zaufanie, jakie można zbudować w ten sposób - mówi Snoop Dogg dla FemaleFirst.

Przeczytaj koniecznie: Cameron Diaz kupowała zioło od Snoopa

Artysta podkreśla, że w dzisiejszych czasach trudniej jest się wybić. Zauważa, że muzyk musi skupić się nie tylko na tworzeniu, ale również na stałej interakcji ze swoimi odbiorcami.

- Za pomocą Twittera budujesz relacje, które mają doprowadzić do tego, by druga strona ci zaufała. Jeśli uda się to osiągnąć, to istnieje większa szansa, że ktoś kupi twoją płytę lub piosenkę.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają