Sromotna porażka Anny Lewandowskiej, wyprzedziła ją nawet Katarzyna Cichopek

2024-06-20 14:34

Magazyn "Forbes" jak co roku opublikował zestawienie "100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2024 r.". Okazuje się, że w tym roku największym zaskoczeniem była Anna Lewandowska i Katarzyna Cichopek. W klasyfikacji znalazła się też Małgorzata Rozenek-Majdan.

Sromotna porażka Anny Lewandowskiej, wyprzedziła ją nawet Katarzyna Cichopek

i

Autor: Gadomski, Mieszko

Magazyn "Forbes" znany jest z przygotowywania swoich rankingów. Od lat publikuje zestawienia majątków znanych osób w Polsce. Niedawno w sieci pojawiło się kolejne. Tym razem możemy dowiedzieć się, która polska gwiazda zbudowała w ostatnim roku "najlepszą markę osobistą" w Polsce.

Zobacz też: Lewandowska na nowych zdjęciach nie przypomina siebie. Co za odmiana

"By wyłonić liderki naszego rankingu, poddaliśmy analizie łącznie ponad 3,5 mln publikacji. Wartość medialna wszystkich badanych treści osiągnęła poziom 15,7 mld zł i przebiła ubiegłoroczną wartość 11 mld zł" - można przeczytać na stronie "Forbes".

Zobacz też: Doda i Anna Lewandowska w "Tańcu z Gwiazdami". Kolejne nazwiska szokują. Widzowie nie mają wątpliwości

Anna Lewandowska zaliczyła porażkę. Przed nią Cichopek i Rozenek-Majdan

Okazuje się, że w zestawieniu prowadzi Iga Świątek. Jej medialna wartość wynosi 1727,8 mln złotych. To nie pierwsze miejsce w zestawieniu. Iga jest na nim już trzeci raz!

Na drugiej pozycji znalazła się Agnieszka Holland (468,4 mln), z kolei na trzecim miejscu jest Magda Linette (409,6 mln).

W pierwszej dziesiątce znalazła się również: Dorota "Doda" Rabczewska (305,4 mln), Magdalena Fręch (280,8), Margaret (269,4 mln). Co ciekawe Katarzyna Cichopek (252 mln) oraz Małgorzata Rozenek-Majdan (245 mln) wyprzedziły Annę Lewandowską (233,6 mln). Sportsmence z pewnością nie będzie do śmiechu, kiedy przyjrzy się zestawieniu. Warto wspomnieć, że w zeszłym roku Lewandowska zajęła drugie miejsce, wtedy jej wartość rynkowa szacowana była na 277,65 mln. W tym roku spadła aż o osiem pozycji i równocześnie straciła na wartości 44 mln. Czyżby Anię bardziej interesowała nauka bachaty z przystojniakami niż robienie biznesów?

Zobacz też: Małgorzata Rozenek-Majdan założy własną partię? Wszystko nam wyjawiła

Jakie firmy ma Anna Lewandowska?

Anna Lewandowska stworzyła własną markę zdrowej żywności Foods by Ann, na rynku obecna jest także jej marka produktów naturalnych Phlov. Prowadzi też aplikację treningowo-dietetyczną oraz catering dietetyczny SuperMenu. Gwiazda regularnie organizuje też obozy treningowe.

Zobacz też: Syn Rozenek-Majdan dostał się na prestiżową uczelnię. Chłopak nie zdał jeszcze matury

Zobacz naszą galerię: Małgorzata Rozenek pozuje z młodym przystojniakiem na imprezie charytatywnej Omeny Mensah

Sonda
Czy lubisz Annę Lewandowską?
Małgorzata Rozenek-Majdan założy własną partię? "Potrzeba nam energicznych kobiet w polityce, potrzeba nam zaradnych kobiet w polityce"
Listen on Spreaker.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki