SUPERNIANIA zmarnowała AUTORYTET. Dorocie Zawadzkiej ZALEŻY TYLKO NA PIENIĄDZACH

2013-04-21 17:00

Dorota Zawadzka była najsłynniejszą nianią w Polsce. Ekspertem od wychowania dzieci... A teraz? Teraz zależy jej podobno tylko na pieniądzach. Czyżby od początku udawała, że kocha dzieci? A może dopiero teraz dojrzała i uznała, że od dzieci lepsze są pieniądze?

Rozpoczęła się nagonka na Dorotę Zawadzką! Superniania ma kłopoty, wiele osób zarzuca jej, że wcale nie troszczy się o dzieci...

- Dorota Zawadzka reklamowała margarynę - a to jest produkt dla dzieci wręcz szkodliwy. Pokazała tym samym, że nie zależy jej na dzieciach, ale na pieniądzach - zaatakowała Supernianię Karolina Elbanowska.

Rodzice uważają, że występem w reklamie Zawadzka zmarnowała swój autorytet, gdyż wykorzystuje swoją rozpoznawalność do złej rzeczy, jaką jest promocja obowiązku szkolnego 6-latków.

Grupa Ratuj Maluchy zbiera już podpisy pod wnioskiem o referendum w tej sprawie. W reklamę referendum zaangażowali się Joanna Brodzik, Paulina Holtz, Kasia Cichopek i Marcin Dorocińskiego.

Akcja zebrała już 233 tysięcy podpisów z wymaganego pół miliona. Zawadzka mało się przejmuje. Krytykuje jedynie Cichopek za udział w akcji. Uważa siebie za osobę o wiele wiarygodniejszą od Pyzy:

- Czy Kasia Cichopek, która była moją studentką, wypowiada się jako psycholog, czy jako mama? Kiedy wcześniej mówiła o "efekcie zająca", to ją obśmiewano, a teraz, gdy mówi o dzieciach, to jest już kompetentną osobą? - pyta Zawadzka.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają