„Wszystkiego słodkiego!” to autorski projekt Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, który 22 marca startuje na antenie TVN. Program ma na celu zachęcanie widzów do wspólnego pieczenia, inspirowanie i pobudzanie apetytu. Format poprowadzą Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler.
W każdym odcinku widzowie zobaczą, jak szybko i w prosty sposób można przygotować słodkości za pomocą różnych produktów. Przy okazji będziemy też edukować. A to wszystko w doborowym towarzystwie gwiazd telewizji, tj. Doroty Szelągowskiej, jak się okazuje mistrzyni nie tylko remontów, ale też wypieków oraz wybitnego kucharza i restauratora Mateusza Gesslera. Program, który jest autorskim pomysłem BrandTime, zrealizowanym przy współpracy z TVN, to pewny hit wiosennej ramówki – powiedział Jarosław Czujak, Dyrektor Zarządzający w BrandTime.
„Wszystkiego słodkiego!” - co to za program?
Dorota i Mateusz stworzyli na planie wyjątkowo zgrany duet, który w każdym z 40 odcinków fantastycznie się ze sobą bawi. W sposób bardzo przyjazny podają widzom łatwe, ale i bardziej wyszukane przepisy oraz pokazują, w jaki sposób można sprawiać bliskim spontaniczne, słodkie przyjemności. Podpowiadają też jak zaplanować słodkie przygotowania do Świąt Wielkanocnych.
Mistrzyni spektakularnych remontów – Dorota Szelągowska, która jak się okazuje, również w kuchni potrafi nieźle namieszać – powiedziała:
To jest fantastyczna przygoda. Ja rzeczywiście kocham gotować i piec, ale nie sądziłam, że stanę znowu za wyspą kuchenną. Znowu, bo już kiedyś prowadziłam programy kulinarnie. Natomiast faktem jest, że brudzę się tak samo na planie remontu, jak w kuchni.
Natomiast Mateusz Gessler dodaje:
Przepisy, które zostały opracowane są genialne i łatwe do przygotowania. No i atmosfera będzie na pewno bardzo, bardzo słodka. To jest program, który ma pokazać i inspirować ludzi do gotowania fajnie, razem, ale przede wszystkim na słodko.
Wiosenna ramówka TVN z codzienną porcją słodkości
Projekt „Wszystkiego słodkiego” składa się z wielu pozycji programowych, które emitowane będą w TVN, TVN 7, TVN Style, Food Network (Grupa Discovery TVN), przez 8 tygodni, będących jednocześnie oddzielnymi tygodniami tematycznymi. W skład każdego tygodnia wchodzi 5 odcinków o długości 5 minut każdy. Łącznie jest to 40 odcinków, emitowanych codziennie, od poniedziałku do piątku, od 21 marca, o godz. 17.15.
Ponadto planowanych jest 5 różnych mini audycji „Wszystkiego Słodkiego Extra”, emitowanych w TVN, TVN7, Food Network i TVN Style, a także 23-minutowe odcinki, podsumowujące każdy tydzień tematyczny w TVN Style.
Za koncept kreatywny, dobór prowadzących oraz nadzór nad realizacją odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest Grupa Discovery TVN.
O BrandTime:
Dom Kreatywnego Contentu realizujący kampanie contentowe dla klientów m.in. Carrefour, OBI czy Dr. Oetker. Zajmuje się kreacją, produkcją oraz zakupem mediów związanych z realizowaniem wielokanałowych projektów branded content. BrandTime należy do 38Group.
Dorota Szelągowska
Projektantka wnętrz i dziennikarka. Trafia nie tylko w gusta, ale także prosto do serc Polaków, którzy od lat śledzą metamorfozy, które Dorota przeprowadza w mieszkaniach oraz życiach bohaterów swoich programów. Prywatnie kocha dom – dekorowanie, gotowanie, pieczenie i przyjmowanie gości. Cechuje ją dystans, spontaniczność i ogromne poczucie humoru. Jest mamą dwójki dzieci.
Mateusz Gessler
Kucharz, restaurator z wielkimi sukcesami. Osobowość telewizyjna - MasterChef Junior TVN, „Drzewo Marzeń TVN, ale także autor książek kucharskich: „Moja Kuchnia Polska” i „Smaki dzieciństwa”. Ma na swoim koncie także epizod serialowy i teatralny. W programie będzie nie tylko edukował, ale w parze z Dorotą także inspirował widzów do tworzenia pysznych ciast i deserów. Prywatnie także jest rodzicem.