Kiedy ponad 20 lat temu wystąpiła w filmie „Kiler”, nikt chyba nie spodziewał się, że będzie jedną z największych gwiazd w Polsce. Ciężko jednak pracowała na swój sukces i zaczynała od najniższych stawek na rynku. W 2000 r., podczas angażu do „M jak miłość” – serialu, który wyniósł ją na szczyt, była aktorką jednej produkcji. Z czasem jednak jej wartość rynkowa zaczęła rosnąć. Kożuchowska udowodniła, że jest dobrą aktorką, która budzi sympatię widzów.
Równolegle z zarabianymi pieniędzmi zmieniały się też jej wygląd i styl. Przełomowym momentem w jej karierze była zmiana fryzury w 2006 r., kiedy to pozbyła się długich włosów. Od tamtej pory zaczęła uchodzić za ikonę stylu, jej twarz nabierała szlachetniejszych i bardziej dostojnych rysów, a na konto wpływały kolejne kokosy. Kiedy w 2011 r. odchodziła z „M jak miłość” jest dzienna stawka wynosiła już 9 tys. zł. Wkrótce przyszły kontrakty reklamowe, a aktorka mogła przebierać w propozycjach. Dziś rocznie na jej konto wpływa ok. 1,5 mln zł, a Kożuchowska jest marką samą w sobie. Jej pojawienie się na salonach wzbudza zawsze zachwyt.
Jednak na tym nie koniec. Agencja marketingowa Roberta Lewandowskiego, która prowadzi interesy piłkarza oraz jego żony Anny (30 l.), kilka dni temu sfinalizowała kontrakt z aktorką. A to oznacza, że dzięki profesjonalnemu agentowi aktorka może nawet podwoić swoje zarobki. Stor9_ zajmuje się bowiem pozyskiwaniem poważnych i bogatych firm i promowaniem ich przez znane twarze. Inwestycja w Kożuchowską z pewnością się im opłaci.
Tak miliony zmieniły Małgorzatę Kożuchowską [DUŻO ZDJĘĆ]
2018-12-08
5:23
To połączenie musi gwarantować sukces! Małgorzata Kożuchowska (47 l.) od kilku dni jest klientką agencji marketingowej Stor9_, której to założycielem i współwłaścicielem jest sam Robert Lewandowski (30 l.). Ostatnio jest on jednym z najbardziej operatywnych polskich biznesmenów. Dla aktorki oznacza to jeszcze więcej kontraktów reklamowych, a co za tym idzie – kolejne miliony na koncie. A przecież w latach 90. zaczynała od zera...