Teleranek okazał się klapą. Kolejna porażka TVP

2016-06-16 14:18

"Teleranek" przegrał walkę o widza z TVN, Polsatem i TVP 2. Program emitowany w telewizyjnej Jedynce w niedziele o godzinie 9.30 skupił przed telewizorami średnio 240 tys. widzów, a wpływy z reklam wyniosły 494 tys. złotych.

Od 6 marca do 12 czerwca na antenę TVP 1 powrócił "Teleranek". Program pokazywany był w niedziele o godzinie 9.30. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia wszystkich odcinków wyniosła 240 tys. widzów, co przełozyło się na zaledwie 3,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Zobacz: Nie będzie koncertu Popka w Krakowie. W zamian fani dostaną prezent!

TVP 1 w pasmie nadawania programu przegrało walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 13,86 proc., nadający w tym czasie magazyn „Dzień Dobry TVN”. Drugi był Polsat (7,71 proc.; animacje), a trzecia - TVP 2 (6,88 proc.; filmy dokumentalne i powtórki „Barw szczęścia”).

Nie wiadomo jeszcze, czy "Teleranek" będzie nadawany w telewizyjnej Jedynce po wakacjach.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki