Tyle zarabia Anna Lewandowska. Ujawniono jej stawkę za wpis w sieci

2024-06-26 8:30

Zagraniczny tabloid wyjawił, ile Anna Lewandowska może zarabiać na postach sponsorowanych w mediach społecznościowych. Nasza polska gwiazda jest wyceniana nieco mniej niż ukochana Ronaldo. Jesteście ciekawi, jakie to kwoty.

Anna Lewandowska

i

Autor: AKPA Anna Lewandowska

Anna Lewandowska od kilkunastu dobrych lat buduje swoje imperium. Ukochana Lewandowskiego może śmiało pochwalić się tym, że jest jedną z najpopularniejszych WAG na świecie. Zaradna sportsmenka nie spoczywa jednak na laurach. Prowadzi kilka firm, z których czerpie ogromne zyski. Anna spełnia się również jako influencerka. Aż trudno uwierzyć, ile bierze za jeden wpis w sieci.

Zobacz też: Sromotna porażka Anny Lewandowskiej, wyprzedziła ją nawet Katarzyna Cichopek

Tyle pieniędzy bierze Lewandowska za jeden wpis w sieci

Zagraniczny portal "The Sun" przyjrzał się zarobkom Anny Lewandowskiej. Tabloid podliczył, ile partnerka piłkarza zarabia na jednym poście w sieci.

Zobacz też: Lewandowska mówi, że bez Roberta też osiągnęłaby sukces. Mąż nie jest jej potrzebny

W zestawieniu znalazła się również ukochana Christiano Ronaldo. Kobieta za jeden wpis aż 150 tys. funtów, czyli około 758,2 tys. złotych. Anna Lewandowska, która znalazła się na drugim miejscu, za jeden wpis w mediach społecznościowych inkasuje około 140 tys. funtów, co w przeliczeniu daje blisko 707,7 tys. złotych.

Zobacz też: Doda i Anna Lewandowska w "Tańcu z Gwiazdami". Kolejne nazwiska szokują. Widzowie nie mają wątpliwości

Małżonka Roberta Lewandowskiego ma 5,6 mln obserwujących na Instagramie, gdzie często publikuje migawki z ćwiczeń fitness, jogi i przygotowywania zdrowych soków, a także urocze zdjęcia swoich córek, Klary (7 lat) i Laury (4 lata). Jej moc zarobkową w mediach społecznościowych szacuje się na kwotę 140 tys. funtów za wpis - pisze brytyjski "The Sun".

Zobacz też: To niesamowite, jak wyrosła Klara Lewandowska. Lewa w końcu pokazała twarz córki. Do kogo podobna?

Biznesy Anny Lewandowskiej

Anna Lewandowska od 2013 roku prowadzi bloga "Healthy Plan by Ann".  Żona piłkarza ma także na swoim koncie kilka książek oraz płyt DVD z ćwiczeniami. Od wielu lat organizuje też obozy i eventy treningowe.

W 2016 roku Lewandowska stworzyła własną markę zdrowej żywności Foods by Ann. Kilka lat później zadebiutowała na rynku kosmetycznym z marką produktów naturalnych Phlov. Ogromną popularnością cieszy się także jej aplikacja treningowo-dietetyczna oraz catering dietetyczny SuperMenu.

W 2021 roku Lewandowscy wystartowali z pierwszym wspólnym biznesem, czyli firmą Levann, która zajmuje się produkcją i sprzedażą produktów spożywczych i suplementów diety.

Zobacz też: Anna Lewandowska znów mówi o aborcji: „Istnieją różne sytuacje”. Popiera czy krytykuje?

Zobacz naszą galerię: Anna Lewandowska straciła fuchę

Sonda
Czy lubisz Annę Lewandowską?
Doda i Anna Lewandowska w "Tańcu z Gwiazdami". Kolejne nazwiska szokują. Widzowie nie mają wątpliwości
Listen on Spreaker.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki