Vogue Polska - mem z okładką. Genialna przeróbka pierwszego numeru

2018-02-14 12:12

Okładka Vogue Polska doczekała się swojej pierwszej przeróbki. Czy wy też na froncie "bibli mody" widzicie przede wszystkim smog? Zobaczcie genialnego mema z okładką "Vogue Polska".

Vogue Polska - przeróbka

i

Autor: Fotomontaż/SE.pl/Facebook

Okładka pierwszego numeru Vogue Polska kojarzy się z jednym - ze smogiem. Jako pierwsi dostrzegli i zobrazowali to twórcy fanpage'a "Polska w dużych dawkach". To właśnie tam znajdziemy przeróbkę okładki z wielkim napisem "Smogue" zamiast "Vogue". Autorzy mema dodali jeszcze wymowny i cięty komentarz: "Poprawiliśmy". Okładka historycznego pierwszego wydania polskiego Vogue'a spotkała się z ogromną krytyką internautów, którzy stwierdzili, że fotografia z Małgorzatą Belą i Anją Rubik przypomina pierwsze lepsze zdjęcie z Instagrama, niż dzieło fotografa-artysty. Bardzo szybko swoją odpowiedź na okładkę Vogue Polska stworzył portal Vogule Poland [zdjęcie poniżej artykułu].

Pierwszy numer polskiego wydania Vogue trafiło do sprzedaży 14 lutego 2018 roku. Magazyn ma 364 strony, w tym 74 całostronicowe reklamy, 38 dwustronicowych i dwie wkładki reklamowe. Za wydanie Vogue Polska zapłacimy 16,90 zł. Redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal. Autorem sesji okładkowej jest niemiecki fotograf Juergen Teller. Przed obiektywem słynnego fotografa stanęli również Monika Brodka, Katarzyna Nosowska, Jakub Gierszał, Taco Hemingway, Krystian Lupa, Paweł Althamer i Marek Raczkowski. Teller zdjęcia robił m.in. smartfonem, bez dodatkowego oświetlenia, poza studiem, bez makijażu i stylizacji.

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają