Każdy odcinek Warsaw Shore. Ekipa z Warszawy obejrzało średnio 160 tysięcy widzów, co dowodzi, że program jest strzałem w dziesiątkę. Mimo, że zabrakło Trybsona i Elizy to wyniki oglądalności były na tyle dobre, że reklamodawcy nie szczędzili pieniędzy. Od 20 kwietnia do 13 lipca dochód z reklam w czasie Warsaw Shore wyniósł 869 tysięcy złotych.
Niestety MTV nie potwierdza, czy planuje kolejny sezon Ekpy z Warszawy. - Dane oglądalności drugiej serii bardzo nas cieszą tym bardziej, że wiosenny sezon telewizyjny jest zazwyczaj bardziej konkurencyjny. Wielu przewidywało, że po pierwszym sezonie format się wyczerpie, a okazało się, że wokół programu utworzyła się grupa wiernych, zaangażowanych fanów - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.
My jesteśmy pewni - Ekipa z Warszawy wkróce powróci!
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail