Wellman ma problemy przez reklamę Lidla? Edward Miszczak nie jest zadowolony

2015-09-21 11:21

Dorota Wellman, bodaj najbardziej lubiana dziennikarka TVN, po raz kolejny udowodniła, że ma wielkie serce. Swoja gażę za kampanie reklamową popularnego dyskontu przekazała na cele charytatywne. Jest jednak jeden szkopuł, bo filmy promocyjne sklepu emitowane są w konkurencyjnej stacji. Dyrektor TVN-u nie był zadowolony...

Pascal Brodnicki musiał pożegnać się z kilkuletnim kontraktem reklamowym marki Lidl. Ze znanego duetu kucharzy promujących dyskont pozostał jedynie Karol Okrasa. Jednak Lidl szybko znalazł charyzmatycznego zastępcę. A właściwie zastępczynię. Dorota Wellman, która z Karolem Okrasą firmują Lidl swoim nazwiskiem za udział w reklamie zgarnęła 300 tysięcy złotych. Cała kwotę przekazała na cele charytatywne. Wbrew pozorom nie musiał to być zew serca, a raczej plaster miodu na urażoną dumę szefa TVN-u, Edwarda Miszczaka. Jak donosi "Życie na gorąco" Miszczak nie był zadowolony z udziału Doroty w reklamie. Przede wszystkim dlatego, że spoty reklamujące Lidla emitowane są w TVP. Pracownik stacji, z którym rozmawiali dziennikarze gazety twierdzą, że przekazanie przez Dorotę pieniędzy na Fundację TVN Nie jesteś sam, skutecznie zamknęło usta Miszczakowi. - Teraz wszyscy, zamiast mówić o programie w TVP, mówią o geście Dorotki i o Fundacji TVN. Jesteśmy z niej dumni - zdradza pracownik TVN.

Dorota Wellman

i

Autor: Facebook

Zobacz: Marcin Prokop zmotywuje każdego za 20 tys. zł!

Polecamy: Dorota Wellman o Prokopie: Jest dla mnie jak mąż

Najlepsze wideo: tv.se.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają