Pascal Brodnicki musiał pożegnać się z kilkuletnim kontraktem reklamowym marki Lidl. Ze znanego duetu kucharzy promujących dyskont pozostał jedynie Karol Okrasa. Jednak Lidl szybko znalazł charyzmatycznego zastępcę. A właściwie zastępczynię. Dorota Wellman, która z Karolem Okrasą firmują Lidl swoim nazwiskiem za udział w reklamie zgarnęła 300 tysięcy złotych. Cała kwotę przekazała na cele charytatywne. Wbrew pozorom nie musiał to być zew serca, a raczej plaster miodu na urażoną dumę szefa TVN-u, Edwarda Miszczaka. Jak donosi "Życie na gorąco" Miszczak nie był zadowolony z udziału Doroty w reklamie. Przede wszystkim dlatego, że spoty reklamujące Lidla emitowane są w TVP. Pracownik stacji, z którym rozmawiali dziennikarze gazety twierdzą, że przekazanie przez Dorotę pieniędzy na Fundację TVN Nie jesteś sam, skutecznie zamknęło usta Miszczakowi. - Teraz wszyscy, zamiast mówić o programie w TVP, mówią o geście Dorotki i o Fundacji TVN. Jesteśmy z niej dumni - zdradza pracownik TVN.
Zobacz: Marcin Prokop zmotywuje każdego za 20 tys. zł!
Polecamy: Dorota Wellman o Prokopie: Jest dla mnie jak mąż
Najlepsze wideo: tv.se.pl