Program "Nasz nowy dom" wciąż cieszy się gigantyczną oglądalnością i może pochwalić się jeszcze większymi zyskami. Format od lat utrzymuje się w ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów Polsatu. Stacja co roku emituje kolejne dwa sezony reality-show. Zgodnie z danymi przekazanymi przez branżowy portal WirtualneMedia.pl aktualna cena jednej 30-sekundowej reklamy, emitowanej przy czwartkowym programie "Nasz nowy dom" to 69,8 tys. zł - jest to kwota netto bez rabatów, do której należy doliczyć podatek VAT.
Portal powołując się na dane Nielsen Audience Measurement poinformował, że nadawana jesienią 2019 roku 13. edycja programu "Nasz nowy dom" zarobiła na reklamach z 26. odcinków 50,44 mln zł. Specjaliści z Money.pl wyliczyli, że w ciągu całego roku - zgodnie z obowiązującymi wówczas cennikami - telewizja mogła zarobić na reklamach z tego programu nawet 102 miliony złotych. Kolejne lata prezentują się nieco gorzej, jednak nadal "Nasz nowy dom" pozostaje "kurą znoszącą Polsatowi złote jaja".
15. sezon programu, emitowany jesienią 2020 roku zarobił na reklamach "tylko" 47,21 mln zł, wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach 16. sezonu „Naszego nowego domu” wyniosły 35,16 mln zł.
Okazuje się, że program nie tylko czyni wiele dobrego, ale jest też bardzo dochodowym przedsięwzięciem. To dobra wiadomość dla fanów formatu, który mogą być spokojni o dalszą przyszłość programu. Raczej mało prawdopodobne jest, że Polsat zrezygnuje z tak wpływowego programu.
Zobaczcie niżej zdjęcia z niedawnej wizyty ekipy Katarzyny Dowbor u trzyosobowej rodziny, która mieszkała w tragicznych warunkach.