Od pewnego czasu nie jest już tajemnicą, że to piękna i młoda Julia Wieniawa zastąpiła Margaret w kampaniach reklamowych popularnej marki obuwniczej. Dziwczyna Antka Królikowskiego idzie jak burza, a do tego wszystkiego jest skromna i kulturalna. Nic dziwnego, że wiele dziewczyn chce wyglądać tak jak ona, bo filigranowa artystka doskonale prezentuje na sobie zarówno odzież, jak i buty.
Podczas oficjalnego spotkania z marką Deichmann Wieniawa postawiła na biel. Julia Wieniawa pojawiła się w drogiej jak na kieszeń młodej dziewczyny, ale robiacej wrażenie białej sukience z finezyjnym wiązaniem u dołu marki Marlu, która w sklepie kosztuje 1890 zł!. Trzeba przyznać, że nie każdą nastolatkę stać na taką ekstrawagancję. Do tego włożyła budzące kontrowersje biłałe kozaczki z kolekcji promującej kampanię "Bo lubię się zmieniać", której została twarzą. Warto zwrócić uwagę na to bardzo ciekawe zestawienie.
A Wam, jak się podoba look Julki?