X Factor najdroższy dla reklamodawców! Nawet PÓŁ MILIONA za jedną przerwę

2011-08-12 16:00

X Factor to zdecydowanie najbardziej dochodowy program telewizyjny w Polsce. Koszt jednej reklamy w przerwie show wynosi ponad 80 tysięcy złotych.

Z jednej przerwy reklamowej w X Factorze TVN był w stanie zarobić nawet pół miliona złotych. To prawie dwukrotnie więcej niż zajmujące również miejsca na podium You Can Dance i Must Be The Music.

Średni koszt emisji jednej reklamy w trakcie X Factora to 83,9 tysiąca złotych. Dla porównania - by wykupić reklamę w przerwie programu Kocham Cię Polsko wystarczy 20 tysięcy złotych.

Średnie przychody z jednej przerwy reklamowej:
1. X Factor - 471 tys. zł
2. You Can Dance - 273 tys. zł
3. Must be The Music - 260 tys. zł
4. Tomasz Lis na Żywo - 202,8 tys. zł
5. Sprawa dla Reportera - 202,5 tys. zł
6. Bitwa na Głosy - 178 tys. zł
7. Szymon Majewski Show - 172 tys. zł
8. Szansa na Sukces - 142 tys. zł
9. Kuchenne Rewolucje - 131 tys. zł
10. Kocham Cię Polsko - 111 tys. zł


Średnia cena emisji spotu 30 sekundowego:
1. X Factor - 83,9 tys. zł
2. You Can Dance - 60,3 tys. zł
3. Must be The Music - 39,7 tys. zł
4. Szymon Majewski Show - 35,1 tys. zł
5. Kuchenne Rewolucje - 27,7 tys. zł
6. Bitwa na Głosy - 25,7 tys. zł
7. Jaka to Melodia - 24,4 tys. zł
8. Tomasz Lis na Żywo - 23,1 tys. zł
9. Sprawa dla Reportera - 22,6 tys. zł
10. Kocham Cię Polsko - 20,3 tys. zł

Dane za Wirtualne Media

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki