Nadawane w środowe wieczory show oglądało średnio, jak podały Wirtualnemedia, 3 mln widzów. Zapewniło to telewizji TVN pozycję lidera na rynku w tym czasie antenowym. "You Can Dance" miało lepszą oglądalność od spotkań Ligi Mistrzów, programów publicystycznych na TVP 1 (m.in. "Misja Specjalna") i filmowych przebojów na TVP 2.
Duża widownia, rekordowe reklamy
Piąta edycja programu miała o 490 tys. widzów więcej niż emitowana wiosną 2009 roku czwarta seria. W klasyfikacji wszystkich odsłon ostatnia seria zgromadziła tyle samo oglądających co najpopularniejsza dotąd druga edycja.
Portal podaje ponadto, że wpływy reklamowe z piątej odsłony programu wyniosły 33,2 mln zł. Było to o 3,2 mln zł więcej niż przy czwartej serii.
A kto oglądał "YCD"? Statystyki donoszą, że głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz od 50 do 59 lat, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.