Z jednej strony wszyscy wiemy, że kina muszą na siebie zarobić. Z drugiej - przychodzimy na film, a nie na reklamy. Nowa sieć kinowa Moje Kino, skupiająca ponad 240 nowoczesnych kin tradycyjnych, postanowiła to zmienić. Pretekstem do tej nietypowej kampanii był pokaz filmu "Wałęsa, człowiek z nadziei" w jednym z warszawskich multipleksów. Tam blok reklamowy trwał 45 minut. Średni czas bloku reklamowego w sieci Moje Kino nie przekracza kilku minut. Nową akcję wsparł aktor Piotr Zelt (46 l.).
Zobacz też: Piotr Zelt z miłości przeszedł na dietę
Film na zasadzie kontrastu ukazuje dwie "przerysowane" grupy kinomanów
Zagrał w wideo zrealizowanym w konwencji trailera filmowego. Film na zasadzie kontrastu ukazuje dwie "przerysowane" grupy kinomanów: pierwszą - miłośników długich bloków reklamowych, pożeraczy popcornu i słodkich napojów, drugą - wielbicieli sztuki filmowej, przyjaznego kina blisko domu. Zelt wcielił się w rolę mentora tej drugiej grupy, promującego ideę "dobrego kina". Hasło kampanii brzmi: "Zapraszamy na film, nie na blok". Więcej na www.mojekino.pl oraz www.facebook.com/mojekinoPL.
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail