Ford Ranger Wildtrak 3.2 TDCi 4x4: Wielki dzielny pick-up
W opanowanej przez japońskie produkcje klasie pick-upów o 1-tonowej ładowności, z niesamowitą dzielnością rozpycha się europejski Ford Ranger. Auto o zadziwiających właściwościach jezdnych jest gotowe na najcięższe wyzwania jakie się przed nim postawi. Ani błoto i woda, ani kopki piasek, ani nawet spore stromizny nie robią wrażenia na muskularnym czteronapędowym wozie, zbudowanym według amerykańskiej tradycji na stalowej ramie. I choć praca wysokoprężnego silnika jest trochę głośna, co ewidentnie słychać w kabinie, to możliwości jezdne, patrzenie na drogę z wysokiej pozycji, czy maksymalny poziom bezpieczeństwa 5 gwiazd Euro NCAP, rekompensują zarówno dieslowe dźwięki, jak i nie małą cenę zakupu. Przez spore gabaryty jazdę na co dzień po dużym mieście najlepiej sobie odpuścić, bo Ranger o użytkowym przeznaczeniu sprawdzi się bardziej na prowincji przy domowym gospodarstwie, lub w budowlanej pracy.
Ford Ranger Wildtrak 3.2 TDCi 4x4