Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Flagowy street Hondy CB1000R jest motocyklem pełnym sprzeczności. Szczotkowane surowe aluminium łączy się tu z jednostronnym wahaczem, a styl Cafe z dźwiękiem sportowego „litra”… Nawet sama nazwa zdradza, że mamy do czynienia z szalonym mixem - CB1000R Neo Cafe Sport. Czy w tym szaleństwie jest metoda?
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Honda CB1000R NEO SPORTS CAFÉ
Na nowego flagowego nakeda z litrowym silnikiem honda kazała nam długo czekać. Poprzedni model był na rynku blisko 10 lat i delikatnie rzecz ujmując nie wiało od niego świeżością. W końcu jednak zapadła decyzja że w tym segmencie Japończycy chcą zaistnieć i zrobili coś… wyjątkowo w europejskim stylu.
foto: Super Express/Rem
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...