DOBRZE. Obie ręce na kierownicy w tzw. pozycji za dziesięć czternasta. To ułożenie daje nam najlepsze możliwości reagowania na to, co się dzieje na drodze.
Źródło: Cezary Pecold
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Wyprzedzaj myśleniem
ŹLE. Skrzyżowane ręce – nie mamy swobody wykonywania manewru. W sytuacji zagrożenia trudno nam będzie nagle odbić kierownicą.
Źródło: Cezary Pecold
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Wyprzedzaj myśleniem
ŹLE. „Zimny łokieć”, czyli jedna ręka na kierownicy, druga za oknem – to jest bardzo niebezpieczna pozycja. Wystarczy, że wpadniemy w dużą dziurę i kierownica nam „odbije” .
Źródło: Cezary Pecold
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Wyprzedzaj myśleniem
Ręce na dole kierownicy – trudno operować w sytuacjach kryzysowych rękoma usytuowanymi blisko brzucha. Może brakować miejsca.