KATASTROFA SMOLEŃSKA, NOWE FAKTY: Tupolew SPADŁ PRZEZ AWARIĘ w silnikach? - Super Express
Smoleńsk

Smoleńsk

Specjaliści dokładnie przyjrzeli się zapisom jednego z rejestratorów. To tzw. polska czarna skrzynka, która jako jedyna zapisywała wszystkie zachowania silników tupolewa.
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Smoleńsk

Smoleńsk

– Została skonstruowana po to, by badać zachowanie silników, ponieważ silniki w TU-154M bardzo często były narażone na ponadnormatywne drgania skutkujące awariami, a nawet katastrofami. Parametry dotyczące pracy silników były w tupolewie odnotowywane wyłącznie przez polską skrzynkę, bez pośrednictwa urządzeń rosyjskich – tłumaczy FAKTOWI szef sejmowej komisji, Antoni Macierewicz.
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Smoleńsk

Smoleńsk

Co wyczytali specjaliści z rejestratora? Okazuje się, że mniej więcej 50 metrów przed "pancerną brzozą" zaczęły się kłopoty w jednym z silników.
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Smoleńsk

Smoleńsk

- Rozpoczęły się ponadnormatywne, przekraczające dopuszczalne parametry drgania silnika nr 3. Przeniosły się później na silnik nr 1, a wreszcie na główny, czyli silnik numer 2. W konsekwencji doprowadziło to zapewne do zatrzymania się silników w trakcie lotu – tłumaczy Macierewicz. Poseł PiS dodaje, że nie ma wątpliwości, że ta awaria była jednym z głównych powodów tragedii smoleńskiej.
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń

Smoleńsk

Specjaliści dokładnie przyjrzeli się zapisom jednego z rejestratorów. To tzw. polska czarna skrzynka, która jako jedyna zapisywała wszystkie zachowania silników tupolewa.
Autor: Archiwum serwisu,
Rozwiń
Powrót
Smoleńsk
Smoleńsk
Smoleńsk
Smoleńsk
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email
Reklama
Zamknij