Nowości z Genewy
Salon w Genewie jest jednym z trzech najważniejszych imprez Europejskich, obok targów we Frankfurcie i w Paryżu. Na tegoroczną edycję przygotowano sporo nowości, jednak impreza – ze względu na kryzys europejskiego rynku motoryzacyjnego – nie ma rozmachu, jakim się szczyciła w latach koniunktury...
Citroen C-Cactus
Citroen C-Cactus to jeden z dwóch modeli koncepcyjnych przedstawionych przez francuską markę. Ekologiczny, samochód dla młodych ludzi, którzy stawiają na "miejski styl". Napęd - oczywiście hybrydowy. Szanse na wejście do produkcji seryjnej - znikome...
foto: archiwum se.pl
Volkswagen Polo
Volkswagen nie zdecydował się na rewolucyjne zmiany. Polo nadal jest do bólu klasyczne, tyle że teraz bardziej przypomina najnowszego Golfa. Bez większych zmian również pod maską - pełna gama silników zarówno benzynowych jak i diesli. My z niecierpliwością czekamy na wersję GT!
foto: archiwum se.pl
Kia No.3
Kia No.3 - czy tak będzie wyglądał następca jednego z najlepiej sprzedających się samochodów w Polsce Kii Ceed? Niestety nie... Numer 3 to jedynie pokaz umiejętności koreańskich stylistów więc w całości na pewno nie zobaczymy go na drodze.
foto: archiwum se.pl
Kia No.3
Kia No.3 - czy tak będzie wyglądał następca jednego z najlepiej sprzedających się samochodów w Polsce Kii Ceed? Niestety nie... Numer 3 to jedynie pokaz umiejętności koreańskich stylistów więc w całości na pewno nie zobaczymy go na drodze.
foto: archiwum se.pl
Mitsubishi IMIEV sport air
Mitsubishi IMIEV sport air - najnowsza wizja samochodu sportowego od Mitsubishi. W tym aucie wszystko jest nietypowe zaczynając od linii nadwozia, a kończąc na elektrycznym napędzie. Czy zobaczymy go na ulicach miast? Jeśli koncepcja IMIEV przyjmie się w Japonii, to niewykluczone, że i ten ekologiczny sportowiec wejdzie do seryjnej produkcji.
foto: archiwum se.pl
Mitsubishi IMIEV sport air
Mitsubishi IMIEV sport air - najnowsza wizja samochodu sportowego od Mitsubishi. W tym aucie wszystko jest nietypowe zaczynając od linii nadwozia, a kończąc na elektrycznym napędzie. Czy zobaczymy go na ulicach miast? Jeśli koncepcja IMIEV przyjmie się w Japonii, to niewykluczone, że i ten ekologiczny sportowiec wejdzie do seryjnej produkcji.
foto: archiwum se.pl
Dacia Duster
Chyba największa sensacja genewskiego salonu - Dacia Duster - crossover łączący francuski styl i rumuńską "ekonomię". Auto w tej formia na pewno nie wejdzie do produkcji seryjnej, jednak patrząc na zainteresowanie na stoisku Renault nie pozwoli umrzeć tej nowatorskiej koncepcji.
foto: archiwum se.pl
Mitsubishi IMIEV sport air
Mitsubishi IMIEV sport air - najnowsza wizja samochodu sportowego od Mitsubishi. W tym aucie wszystko jest nietypowe zaczynając od linii nadwozia, a kończąc na elektrycznym napędzie. Czy zobaczymy go na ulicach miast? Jeśli koncepcja IMIEV przyjmie się w Japonii, to niewykluczone, że i ten ekologiczny sportowiec wejdzie do seryjnej produkcji.
foto: archiwum se.pl
Dacia Duster
Chyba największa sensacja genewskiego salonu - Dacia Duster - crossover łączący francuski styl i rumuńską "ekonomię". Auto w tej formia na pewno nie wejdzie do produkcji seryjnej, jednak patrząc na zainteresowanie na stoisku Renault nie pozwoli umrzeć tej nowatorskiej koncepcji.
foto: archiwum se.pl
Dacia Duster
Chyba największa sensacja genewskiego salonu - Dacia Duster - crossover łączący francuski styl i rumuńską "ekonomię". Auto w tej formia na pewno nie wejdzie do produkcji seryjnej, jednak patrząc na zainteresowanie na stoisku Renault nie pozwoli umrzeć tej nowatorskiej koncepcji.
foto: archiwum se.pl
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside - nowe wcielenie legendarnego modelu DS, tym razem w postaci kompaktowej. Inside ma być receptą francuskiej marki na wyjście z kryzysu - oferuje ciekawy design, ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania techniczne i nutkę nostalgii. Do sprzedaży, pewnie w nieco zmienionej formie trafi w 2010 roku.
foto: archiwum se.pl
Citroen DS Inside
Citroen DS Inside - nowe wcielenie legendarnego modelu DS, tym razem w postaci kompaktowej. Inside ma być receptą francuskiej marki na wyjście z kryzysu - oferuje ciekawy design, ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania techniczne i nutkę nostalgii. Do sprzedaży, pewnie w nieco zmienionej formie trafi w 2010 roku.
foto: archiwum se.pl
Citroen C-Cactus
Citroen C-Cactus to jeden z dwóch modeli koncepcyjnych przedstawionych przez francuską markę. Ekologiczny, samochód dla młodych ludzi, którzy stawiają na "miejski styl". Napęd - oczywiście hybrydowy. Szanse na wejście do produkcji seryjnej - znikome...
foto: archiwum se.pl
Citroen C-Cactus
Citroen C-Cactus to jeden z dwóch modeli koncepcyjnych przedstawionych przez francuską markę. Ekologiczny, samochód dla młodych ludzi, którzy stawiają na "miejski styl". Napęd - oczywiście hybrydowy. Szanse na wejście do produkcji seryjnej - znikome...
foto: archiwum se.pl
Volkswagen Polo
Volkswagen nie zdecydował się na rewolucyjne zmiany. Polo nadal jest do bólu klasyczne, tyle że teraz bardziej przypomina najnowszego Golfa. Bez większych zmian również pod maską - pełna gama silników zarówno benzynowych jak i diesli. My z niecierpliwością czekamy na wersję GT!
foto: archiwum se.pl
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...