Porozrzucane fragmenty kabiny pasażerskiej zebrane przy wraku tupolewa
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Źródło: archiwum se.pl
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Owalne wgniecenia, które powstały na krawędzi natarcia skrzydeł. Wgniecenia powstawały w momencie uderzania tupolewa o gałęzie i drzewa
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Otwarte lewe podwozie główne świadczy o gotowości do lądowania
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Przednia część kadłuba z pierwszym salonikiem (tzw. salonką). To tutaj siedział prezydent RP śp. Lech Kaczyński z małżonką, tutaj też powinien siedzieć generał Błasik
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Pozostałości przedniej części samolotu to fragmenty blachy i przewodów. Tupolew zarył kilka metrów w ziemię, osoby w kabinie pilota - w tym generał Błasik - były skazane na śmierć na miejscu
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Feralna brzoza, która spowodowała oderwanie części lewego skrzydła Tu-154M w Smoleńsku
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Ślad na ziemi spowodowany lewym sterem kierunku
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Drzewa uszkodzone przez skrzydła i kadłub samolotu przy przechyleniu ok. -16 stopni w lewo
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Środkowa część kadłuba wydaje się być w nieco lepszym stanie niż przód tupolewa
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Kabina pasażerska w tylnej części tupolewa
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Im dalej od przodu samolotu, tym lepszy stan. Na tylnej części Tu-154M ocalały bardzo duże fragmenty poszycia
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Fragmenty prawego skrzydła
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Krawędź spływu prawego skrzydła oraz prawe podwozie główne
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Rozerwana krawędź natarcia lewego skrzydła
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Środkowa część lewego skrzydła - tak jak i całe lewe skrzydło - jest w strzępach
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Lewy silnik tupolewa jest pofragmentowany, a łopatki - połamane. Widać, że przyjął na siebie impet uderzenia o ziemię
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Prawy silnik Tu-154M jest w dużo lepszym stanie niż lewy. Blacha jest pogięta a poszycie zerwane, ale konstrukcja silnika nie została znacząco naruszona
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Po układzie sterowania samolotem zostały tylko strzępy. Na zdjęciu układy, które znajdują się w kokpicie i pod podłogą kabiny pilotów
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Charakterystyczne punkty na trasie lotu Tu-154M. Od momentu, gdy zadziałał radiowysokościomierz (1), aż do zderzenia samolotu z ziemią (7)
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Stateczniki w momencie katastrofy Tu-154M ustawione były na kąt 3 stopni
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Źródło: archiwum se.pl
Rozwiń
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Wypuszczone sloty lewego i prawego skrzydła tupolewa z uszkodzeniami
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Wychylone klapy zaskrzydłowe
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Wypuszczone reflektory przednie informują o tym, że samolot był przygotowany do lądowania
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Schowane interceptory
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Wypuszczona przednia goleń podwozia
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem
Rozwiń
RAPORT MILLERA - NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA
RAPORT MILLERA: Niedostateczne WYSZKOLENIE, BŁĄD ZAŁOGI, zły stan lotniska i BŁĘDY KONTROLERÓW – przyczyny katastrofy Smoleńskiej (NIEPUBLIKOWANE ZDJĘCIA)
Źródło: archiwum se.pl
Rozwiń
Raport Millera - fragmenty Tu-154M
Porozrzucane fragmenty kabiny pasażerskiej zebrane przy wraku tupolewa
Źródło: Raport Millera ws. katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem