REKLAMA COLA-COLI w Hiszpanii OBRAŻA ROBOTNIKÓW z Polski. Biedny Polak nie ma pieniędzy na podróż do Polski
Hiszpańska reklama Coca-Coli, która promuje konkursy przed Euro 2012 wzbudziła oburzenie wśród emigrantów z Polski pracujących w Hiszpanii. Bohaterem reklamy jest Jacek A., robotnik z Polski, który od 2006 roku pracuje na budowach. Skromny i uczciwy mężczyzna haruje ciężko, ale mimo to nie stać go na bilet do kraju. Polak marzy o podróży do ojczyzny, bo bardzo tęskni za żoną i kilkuletnim synem. Siedząc w barze zauważa plakat reklamujący konkurs, w którym główną nagrodę jest bilet na Euro 2012. Robotnik nie wygrywa, ale z pomocą przychodzą mu życzliwy Hiszpanie. Czy rzeczywiście reklama Coca-Coli przedstawia Polaków w złym świetle?
Reklama Coca-Coli w Hiszpanii obraża robotników z Polski