Audi 80 Cabriolet: produkcja w latach 1991-2000. Pod maską montowano różne silniki, w tym też wysokoprężne 1.9 TDI. Warte uwagi są odmiany z motorami 2,6 i 2,8 litra V6. Ceny starują już od 5 tys. zł.
Źródło: Audi
Renault Megane Cabrio: zbudowana na bazie kompaktu 4 osobówka z miękkim dachem. I generacja z różnymi silnikami powstawała w latach 1997-2002. Auto spokojnie można kupić w granicach 5 000 zł.
Źródło: Renault
Powiększ zdjęcie
Peugeot 206 CC: auto klasy B ze składanym twardym dachem i 4 miejscami, wytwarzane od 2000 roku. Oferowane z silnikami benzynowymi 1.6 i 2.0 oraz dieslem 1.6. Ceny zaczynają się nawet od 7 tys. zł.
Źródło: Peugeot
BMW Serii 3 Cabrio (E30): 4-osobowy model z tylnym napędem powstawał w latach 1985-1993 r. Szeroka gama silnikowa pozwala na duży przekrój motorów do wyboru. Sprawne auto można kupić za 7 tys. zł.
Źródło: BMW
Opel Astra Cabrio: 4 osobowy pojazd budowany na bazie Astry F w latach 1993-2002. Pod maskę wkładano silniki o mocach od 71 KM do 115 KM. Ceny za jeżdżące egzemplarze to nawet 3 tys. zł.
Źródło: Opel
Saab 900 Cabriolet: duże dwudrzwiowe auto z miękkim dachem wytwarzane od 1984 do 1993 r. Pod maską dostępna szeroka paleta silników 2-litrowych, o mocach od 100 do 185 KM. Koszt to okolice 10 tys. zł.
Źródło: Saab
Fiat Barchetta: 2-osobową łódeczkę produkowano w latach 1995-2005. Pod maskę wkładano tylko silnik o pojemności 1.8-litra (132 KM) z napędem na koła przednie. Taki samochodzik można mieć od 5 tys. zł.
Źródło: Fiat
Mazda MX5 (Miata): jeden z najbardziej kultowych roadsterów produkowany od 1989 r. Pod maską I generacji silniki 1.6 117 KM i 1.8 133 KM. Egzemplarze w przyzwoitym stanie dostępne są od 6-7 tys. zł.
Źródło: Mazda
Mercedes SLK: pierwszy roadster typu coupe-cabrio zadebiutował w 1996 r. Występował z szeroką paletą silników od najsłabszego 2.0, po 3.2 V6 w wersji AMG. Auto można znalźć nawet za 13 000 zł.
Źródło: Mercedes-Benz
Alfa Romeo Spider: 2-osobowy cabriolet z miękkim dachem zbudowany na bazie modelu GTV. Produkowany w latach 1995-2006. Silniki Twin Spark (1.8 i 2.0) oraz 3.0 V6 z napędem na przód. Ceny od 7 000 zł.
Źródło: Alfa Romeo
Opel Astra Cabrio: II generacja o kodzie G, była budowana na bazie kompaktu w latach 2001-2006. Pod maskę wkładano silniki: 1.4 100 KM, 1.6 125 KM oraz 2.0 Turbo 200 KM. Ceny startują od 9 000 zł.