Premiera ekranizacji książki "365 dni" odbyła się na początku lutego tego roku. Minęło zaledwie pół roku, a produkcja i aktorzy, którzy odegrali główne role, mogą się cieszyć oszałamiającym wręcz sukcesem. Gdy z powodu pandemii film z kin trafił na platformę Netflix, podbił serca polskich widzów, a kilka tygodni później znalazł się na szczycie rankingu oglądalności w Stanach Zjednoczonych!
Zobacz także: Seks w czasach zarazy. Tak kochają się bohaterowie "365 dni". TYLKO DLA DOROSŁYCH!
Anna-Maria Sieklucka (28 l.) i Michele Morrone z miejsca stali się wielkimi gwiazdami. O przystojnego włoskiego aktora natychmiast upomniało się Hollywood oraz największe modowe marki. Wziął już udział w kampanii Dolce & Gabbana, a teraz... wygryzł samą Jennifer Lopez (51 l.) i razem z ikoną modelingu Naomi Campbell (50 l.) reklamuje markę Guess. Bilbordy z wizerunkiem aktora zawisły w wielu krajach, także u nas.
Jak dowiedział się "Super Express", dzięki takiej reklamie Michele nieźle się wzbogacił.
- Udział w kampanii takich marek i to o zasięgu światowym wycenić trzeba na 500 tysięcy dolarów. Wszystko dzięki globalnej rozpoznawalności Michele Morrone, jaką cieszy się dzięki filmowi. Pomaga też atrakcyjny wygląd i seksapil namiętnego Włocha – zdradza nam przedstawiciel branży reklamowej.
A mówią, że życie to nie bajka.
Zobacz także: Doda zatrudniła AKTORÓW PORNO! Zagrają z Kasią Figurą. SZCZEGÓŁY SEKSPRODUKCJI