Hit Sławomira „Miłość w Zakopanem” jest jednym z największych przebojów ostatnich lat w Polsce. Podbił serca rodaków, o czym świadczyć ma ponad 120 mln liczby wyświetleń teledysku. Jak jednak sugeruje Świerzyński, zostały one zdobyte nielegalnie.
Ta cała oglądalność na YouTube jest totalnie zakłamana. Płaci się pieniądze i się ma oglądalność. Wielkie mi halo. Tylko po co się oszukiwać? – powiedział Świerzyński w jednym z wywiadów.
Wypowiedź muzyka dotarła już do Sławomira i jego ekipy.
Dotarło do nas, iż w trakcie wywiadu pewien artysta disco polo snuje tezy, jakoby wyświetlenia filmów na naszym kanale YouTube były kupowane. Zapewniamy wszystkich fanów, że teledysk do piosenki „Miłość w Zakopanem” został zweryfikowany i szczegółowo sprawdzony przez firmę Google. W wyniku tego raportu otrzymaliśmy prestiżową nagrodę YouTube Rewind 2017 i „Miłość w Zakopanem” została oficjalnie uznana za najchętniej oglądany film na polskim YouTube w 2017 r. Wynik naszej piosenki jest niepodważalny. Jest duża szansa, że stanie się najlepiej oglądanym filmem w historii polskiego YouTube. To zasługa wspaniałych fanów Sławomira. Ich grono poszerzyło się o ludzi z takich krajów jak USA, Niemcy, Szwecja, Holandia, Belgia i wiele innych. Nie ma tu mowy o przekłamaniach. Jeżeli ktoś podważa ten wynik, to prosimy o kontakt z przedstawicielami firmy Google, która potwierdzi wiarygodność osiągniętego sukcesu – mówi nam Robert Kurpisz, menadżer Sławomira.