Tomasz Lis poinformował o swoim związku z Moniką Urbańczyk w święta Bożego Narodzenia w 2022 roku. To była wyjątkowa okazja, bowiem zazwyczaj dziennikarz nie pokazuje wiele ze swojego życia prywatnego. Podobnie jego partnerka, która w mediach społecznościowych skupia się przede wszystkim na swojej działalności zawodowej. Na Instagramie Roger Publishing pojawiło się jednak nagranie z kampanii reklamowej, na której widać trzy kobiety reklamujące dresy. Jedną z nich właśnie Monika Urbańczyk. Co ciekawe, marka w opisie charakteryzuje się jako firma rodzinna Mamy Ginekolog i jej męża.
Afera Mamy Ginekolog
Warto przypomnieć, że ta była ostatnio bohaterką głośnej afery. Mama Ginekolog przyznała się bowiem, że przyjmuje o godzinach swoje koleżanki na przykład na badanie USG, jednak nie w prywatnym gabinecie, a w gabinecie prowadzonym w ramach umowy z NFZ. Sprawą zainteresował się szpital, w którym dochodziło do procederu, Izba Lekarska oraz sam NFZ. Wiele osób było także oburzonych nieuczciwym postepowaniem Mamy Ginekolog. Jak widać, Monice Urbańczyk to jednak nie przeszkadza i postanowiła wspierać koleżankę.
Co łączy Monikę Urbańczyk i Mamę Ginekolog?
Monika Urbańczyk i Mama Ginekolog znają się od dawna, o czym może świadczyć nagranie, na którym trenerka osobista gotuje razem z matką kontrowersyjnej influencerki. Wideo ze wspólnego kucharzenia zostało odkryte, gdy Tomasz Lis postanowił bronić Mamy Ginekolog na Twitterze po tym, jak pod jej adresem zaczęły padać negatywne komentarze, związane z jej działalność „po godzinach”. Jak widać, łączą je na tyle dobre stosunki, by Monika Urbańczyk zgodziła się reklamować firmę Mamy Ginekolog mimo głośnej afery.
Dlaczego jednym udaje się osiągnąć w sieci sukces, a inni biją głową w mur?
Odsłaniamy tajemnice influencerów. POSŁUCHAJ!
Listen on Spreaker.