Nasza codzienna praca, trzymanie ręki na pulsie i korzystanie z różnych form przekazu, procentuje, dając dobre owoce! Według badania Total Reach 360° to właśnie "Super Express" był tytułem prasowym, który zdobył największy zasięg w 2024 roku, co przełożyło się na wynik blisko 10 mln odbiorców! To duży sukces, ale i ogromna odpowiedzialność. Za nami, na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się takie gazety jak: „Fakt” (9,8 mln), „Gazeta Wyborcza”(7,9 mln), „Dziennik Gazeta Prawna” (7,5 mln), a także „Rzeczpospolita” (5,6 mln).
"Super Express" po raz kolejny zajął w badaniu Total Reach 360° pozycję lidera, co pokazuje, że jest to mocny, zasięgowy brand, docierający do odbiorców na różne sposoby i różnymi kanałami. "Super Express" to oczywiście drukowana gazeta, ale również portal internetowy, profile na mediach społecznościowych, formaty wideo na YouTubie, a od niedawna również internetowe radio informacyjne. To wszystko pozwala nam dotrzeć do różnych grup i podać informację w sposób najbardziej atrakcyjny dla danego targetu – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes TIME SA, wydawcy "Super Expressu".
Źródło danych: PBC, Total Reach 360°, fala badawcza 10.2023-09.2024, target: wszyscy 15-75 lat.

i
