Warszawa. Mogą zasłonić Pałac Kultury reklamami

2013-08-30 4:00

Czy Pałac Kultury i Nauki zniknie całkowicie zakryty reklamami? Bardzo możliwe, bo właśnie się pojawił taki pomysł. Do urzędu miasta zgłosiły się agencje reklamowe, które w zamian za zgodę na rozwieszenie na fasadach budynku ogromnych bannerów, gotowe są sponsorować wyczyszczenie PKiN od parteru po iglicę.

Takie piaskowanie szarej dziś elewacji Pałacu, jak wyliczyli urzędnicy, mogłoby kosztować nawet 30 milionów złotych! Przy okazji można by wymienić zniszczone płyty.

- Miasta na taki wydatek nie stać, dlatego będziemy się zastanawiać nad tą propozycją - zdradza Jarosław Jóźwiak (30 l.), wicedyrektor gabinetu prezydenta Warszawy.

- Nie możemy sprzedać Pałacu tanio. Ani pozbawić się możliwości decydowania o wyglądzie reklam, które miałyby tam zawisnąć - dodaje naczelnik wydziału estetyki miejskiego biura architektury Grzegorz Piątek (33 l.).

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają