oknoplast

i

Autor: materiały prasowe

Warto wiedzieć

30 lat innowacji

2024-10-22 11:19 Materiał sponsorowany

3 października 2024 roku OKNOPLAST obchodził 30-lecie podczas jubileuszowej gali w Krakowie, w towarzystwie partnerów handlowych z Polski i całej Europy. Wydarzenie stanowiło okazję do podsumowania osiągnięć, zaprezentowania planów na przyszłość oraz podkreślenia rozwoju firmy obecnej na 21 rynkach – wszystko to w wyjątkowej, artystycznej oprawie.

Podróż do przeszłości

OKNOPLAST od samego początku stawiał na jakość i estetykę swoich produktów. W latach 90-tych, gdy rynek dopiero zaczynał poznawać nowoczesne technologie, firma wprowadzała innowacyjne rozwiązania, które szybko zdobyły zaufanie klientów. Obecnie, jako Grupa OKNOPLAST, oferuje nie tylko okna PVC i aluminiowe, ale także szereg innych produktów, takich jak bramy garażowe, rolety, pergole oraz ogrody zimowe.

Podczas jubileuszowej gali prezes Mikołaj Placek podsumował ostatnie lata działalności firmy, zwracając uwagę na wyzwania, z którymi mierzył się sektor stolarki okiennej. Globalna pandemia, zakłócenia w łańcuchach dostaw oraz sytuacja geopolityczna postawiły przed branżą nowe wyzwania. OKNOPLAST, dzięki zaangażowaniu swojego zespołu oraz lojalności partnerów handlowych, nie tylko utrzymał stabilność produkcji, ale także osiągnął znaczący wzrost sprzedaży. Prezes Placek podziękował partnerom za ich wkład w rozwój firmy oraz lojalność, która przyczyniła się do tego, że 70% nowych klientów OKNOPLAST pochodzi z poleceń. Pamiątkowymi statuetkami uhonorowano również najlepszych partnerów handlowych, doceniając ich wkład w rozwój i sukces firmy na arenie międzynarodowej. Prezes nakreślił również plany na przyszłość, które zakładają kontynuację dynamicznego rozwoju i jeszcze  lepsze dopasowanie oferty do nowych potrzeb klientów.

Nowości na horyzoncie

Sensacją wieczoru okazała się jednak informacja o poszerzeniu działalności OKNOPLAST.

Do naszych marek dołącza ekskluzywna marka Top-premium stolarki drewnianej i drewniano-aluminiowej: Hrachowina. Ten austriacki producent okien i drzwi to marka luksusowa, która od ponad 100 lat dostarcza produkty najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. To także nowe możliwości biznesowe dla państwa, które pomogą otworzyć się na kolejny segment klientów premium i rozwijać w sektorze produktów luksusowych.”

Mówił Mikołaj Placek do zgromadzonych partnerów handlowych

Grupa OKNOPLAST planuje wprowadzenie produktów Hrachowiny na nowe rynki międzynarodowe. W pierwszej kolejności produkty te pojawią się we Włoszech, a następnie na rynku niemieckim i francuskim. Dołączenie producenta i marki Hrachowina  to kluczowy krok w strategii rozwoju Grupy OKNOPLAST, umożliwiający wprowadzenie innowacyjnych i ekskluzywnych rozwiązań na międzynarodowe rynki oraz umocnienie pozycji firmy jako dostawcy kompleksowych rozwiązań premium.

oknoplast

i

Autor: materiały prasowe

Nie mogło zabraknąć…Sztuki!

OKNOPLAST konsekwentnie realizuje swoje działania z zakresu ART BRANDINGU, a obchody 30-lecia były kolejnym dowodem na to, że sztuka może iść w parze z biznesem, tworząc nieustannie rozwijający się dialog. Tym razem to tancerze oraz artystka nadali wydarzeniu wyjątkowy klimat. Galę uświetnił wyjątkowy program artystyczny, inspirowany kampanią „Światy”. Zgromadzeni goście mieli okazję podziwiać uznany duet choreograficzny regularnie występujący na scenach całego świata - Natalię Jóźwiak i Sebastiana Piotrowicza. Tancerze występujący przy akompaniamencie wiolonczelisty zinterpretowali jej przesłanie, ukazując różne wymiary i przestrzenie, jakie OKNOPLAST tworzy dla swoich klientów. Ich występy odzwierciedlały ideę dostarczania czegoś więcej niż tylko produktów – zapewniania klientom bezpieczeństwa, estetyki oraz najwyższej jakości w każdym detalu. Podczas gali zaproszeni goście mieli okazję również podglądać, jak powstaje sztuka „na żywo”, dzięki Justynie Smoleń. Ta wyjątkowa artystka wizualna, laureatka wielu prestiżowych konkursów na oczach zgromadzonych gości dekonstruuje porcelanowe figurki i przedmioty, łącząc je z własnoręcznie wykonaną ceramiką. Kreatywna oprawa artystyczna łącząca balet, muzykę klasyczną i rzeźbę wprowadziła gości w klimat elegancji i subtelności, podkreślając wyjątkowy charakter wydarzenia.  

oknoplast

i

Autor: materiały prasowe

Jest co świętować

Rok 2024 był dla OKNOPLAST pełen wyjątkowych wydarzeń i aktywności. Już w czerwcu firma zorganizowała „Hello OKNOPLAST” – event dla dziennikarzy, podczas którego odbyła się premiera nowoczesnego magazynu wysokiego składowania, zaprojektowanego z myślą o zwiększeniu efektywności operacyjnej i logistyki. Kolejnym punktem programu obchodów 30-lecia były uroczystości dla pracowników, które odbyły się w atmosferze sportowej rywalizacji, budując ducha zespołowego i motywując zespół do dalszej pracy na rzecz wspólnego sukcesu. Zwieńczeniem obchodów jubileuszu była październikowa gala dla partnerów handlowych, której niezwykły program artystyczny i ciepła, przyjazna atmosfera podkreśliły wieloletnie, pozytywne relacje z partnerami biznesowymi z całej Europy.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki