Chiński gigant Aliexpress, którego najważniejszą częścią jest serwis Alibaba ma już w Polsce 5 milionów użytkowników. Biorąc pod uwagę fakt, że strona ma zasięg zaledwie 10 procent, jest to wielki sukces. Ale szefowie Alibaby nie zamierzają spocząć na laurach. - Ekspansja zagraniczna, szczególnie na rynki europejskie, to priorytet - powiedział Daniel Zhang, dyrektor operacyjny sklepu internetowego. Z pewnością popularność serwisu będzie jeszcze rosła, ponieważ Alibaba jest jeszcze w Polsce mało znany. W serwisie internetowym można zakupić niemal wszystkie towary: od urządzeń biurowych po części samochodowe. Dzięki pominięciu wielu pośredników, ceny na Alibabie są duże niższe niż oferują konkurencyjne sklepy internetowe takie jak eBay i Amazon. W Chinach grupa Aliexpress ma 80 procent udziału na rynku - informuje "Rzeczpospolita".
Sprawdź: Marcin Prokop kpi z Komorowskiego! Prezydent napisałby "BULÓ"