Teraz jedna z najchętniej odwiedzanych platform sprzedażowych oferuje jeszcze więcej korzyści! Zakupy z pewnością w sieci? TAK! A wszystko dzięki odświeżonej wersji Programu Ochrony Kupujących – Allegro Protect. Masz dwie opcje: albo satysfakcjonujące zakupy, albo rekompensatę i szybki zwrot środków. Zawsze wygrywasz!
Jeszcze większa ochrona kupującego
Wybierając spośród ponad 250 milionów ofert na Allegro, nie musisz się obawiać ewentualnych komplikacji. Może się zdarzyć, że kupiony przez ciebie produkt nie dotrze lub dotrze, ale niekompletny. Może się zdarzyć, że otrzymasz uszkodzoną w trakcie transportu przesyłkę. W takich sytuacjach możesz liczyć na wsparcie Allegro – w ramach Allegro Protect. W praktyce oznacza to mniej więcej tyle, że otrzymujesz produkt, który zamówiłeś lub zwrot pieniędzy. Program Ochrony Kupujących w nowej odsłonie podwaja kwotę rekompensaty za zakupy do 20 tysięcy złotych, a oprócz tego użytkownicy platformy zyskują gwarancję zwrotu wydanych środków w ciągu zaledwie 48 godzin od pozytywnego rozpatrzenia wniosku – przez 2 lata od zakupu.
Wydłużony czas składania wniosków
W ramach Allegro Protect czas na składanie wniosków o zwrot pieniędzy za zakupy został wydłużony. Jeszcze do niedawna kupujący mieli na to 180 dni, dziś są to aż 24 miesiące. Zobacz, jak w 3 prostych krokach uzyskać należne ci środki:
KROK 1.
Wypełnij krótki formularz online.
KROK 2.
Poczekaj na decyzję – to potrwa w sumie ok. 2,5 dnia. W razie konieczności doprecyzowania szczegółów, konsultant Allegro skontaktuje się z Tobą.
KROK 3.
Po pozytywnym rozpatrzeniu złożonego wniosku, pieniądze z Allegro trafią na Twoje konto w ciągu 48 godzin.
To naprawdę działa! 99,9 proc. osób, które zgłosiły problem Allegro, jest zadowolonych z rozwiązania sprawy.
Ochrona dla wszystkich
Z ochrony w ramach programu Allegro Protect mogą korzystać wszyscy kupujący na platformie. Niezależnie od tego, jakiego rodzaju konto posiadasz oraz czy masz dostęp do usługi Smart! Z Allegro Protect możesz skorzystać, m.in. gdy:
- przesyłka nie dotarła,
- produkt był zniszczony,
- produkt był niezgodny z opisem,
- sprzedający nie zwrócił pieniędzy po odesłaniu produktu.
– Zaufanie to jedna z najważniejszych kwestii zarówno na etapie procesu zakupowego online, jak i już po jego zakończeniu. Kupujący mogą być pewni, że dzięki Allegro Protect są chronieni i otrzymają nasze wsparcie w odzyskaniu pieniędzy, gdy coś pójdzie nie tak. Więc bez obaw, załatwimy wszystko za ciebie – mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro.
Dzięki Allegro Protect masz pewność, że niezależnie od tego co się wydarzy podczas zakupów w serwisie – możesz liczyć na wsparcie. Zyskaj ochronę na najwyższym poziomie i rób zakupy bez obaw!
Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z regulaminem Allegro Protect.
Partnerem materiału jest Allegro