Akcja ANTY NC+ cieszy się ogromnym zainteresowaniem! Na Facebooku zebrała już 66.533 fanów (dane na 04/04/2013, godzina 13.48), podczas gdy profil telewizji NC+ ma niewiele więcej fanów - 74.353.
Przypomnijmy także, że ANTY NC+ zarzucało nowej telewizji, że podkupuje lajki na Facebooku >>>
- W związku z pojawiającymi się nieprawdziwymi informacjami, że za działalnością strony www.antyncplus.pl i profilu "Anty NC+" w serwisie Facebook stoi Cyfrowy Polsat, oświadczamy, że nasza firma nie jest ani autorem, ani fundatorem tych stron i nie prowadzi żadnych aktywności działających na szkodę platformy nc+ - czytamy w oświadczeniu Cyfrowego Polsatu.
- Obecność bannerów reklamowych naszej firmy na wskazanych stronach wynika z naturalnego mechanizmu działania reklamy internetowej i jest wynikiem algorytmów firm Google lub Facebook, których celem jest jak najefektywniejsze pozyskanie powierzchni reklamowej - czyli jak najskuteczniejsze dotarcie do grupy docelowej przy możliwie najniższych kosztach. Cyfrowy Polsat nie jest zaangażowany w proces doboru stron, za pośrednictwem których wyświetlają się reklamy - dowodzi swej niewinności Polsat.
Oczywiste jest, że konkurencji zależy na przejęciu klientów, jednak jak widać chwytów poniżej pasa jeszcze się nie stosuje.