ANTY NC+ ma wsparcie konkurencji NC+?

2013-04-04 15:18

Choć wiele osób uważa, że za profilem ANTY NC+ stoi CYFROWY POLSAT, to firma Solorza-Żaka odcina się od doniesień, jakoby miała sponsorować działania anty fanów nowej telewizji.

Akcja ANTY NC+ cieszy się ogromnym zainteresowaniem! Na Facebooku zebrała już 66.533 fanów (dane na 04/04/2013, godzina 13.48), podczas gdy profil telewizji NC+ ma niewiele więcej fanów - 74.353.

Przypomnijmy także, że ANTY NC+ zarzucało nowej telewizji, że podkupuje lajki na Facebooku >>>

- W związku z pojawiającymi się nieprawdziwymi informacjami, że za działalnością strony www.antyncplus.pl i profilu "Anty NC+" w serwisie Facebook stoi Cyfrowy Polsat, oświadczamy, że nasza firma nie jest ani autorem, ani fundatorem tych stron i nie prowadzi żadnych aktywności działających na szkodę platformy nc+ - czytamy w oświadczeniu Cyfrowego Polsatu.

- Obecność bannerów reklamowych naszej firmy na wskazanych stronach wynika z naturalnego mechanizmu działania reklamy internetowej i jest wynikiem algorytmów firm Google lub Facebook, których celem jest jak najefektywniejsze pozyskanie powierzchni reklamowej - czyli jak najskuteczniejsze dotarcie do grupy docelowej przy możliwie najniższych kosztach. Cyfrowy Polsat nie jest zaangażowany w proces doboru stron, za pośrednictwem których wyświetlają się reklamy - dowodzi swej niewinności Polsat.

Oczywiste jest, że konkurencji zależy na przejęciu klientów, jednak jak widać chwytów poniżej pasa jeszcze się nie stosuje.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki