Convenience to słowo klucz w myśleniu o codziennych zakupach. Sklepami formatu convenience nazywamy małe, wygodne placówki oferujące szeroki wybór potrzebnych klientowi produktów i usług, zapewniający oszczędność czasu i wysiłku. Rynkowe trendy nie pozostawiają wątpliwości: ludzie żyją coraz szybciej, coraz bardziej cenią sobie czas, który mogą wykorzystać na coś innego niż długie zakupy. Do „wygodnych" produktów i usług należy przyszłość.
W polskim handlu liderem formatu convenience jest sieć Żabka. To ponad 4200 sklepów (wraz z marką Freshmarket) w całym kraju. Każdy z nich prowadzony jest przez niezależnego przedsiębiorcę na podstawie umowy z firmą Żabka Polska. Siłą sieci jest połączenie zaangażowania każdego franczyzobiorcy z doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas 18 lat istnienia firmy. Wymagany wkład własny na początek to zaledwie kilka tysięcy złotych.
– Pracowałam wcześniej w handlu i marzyłam o tym, aby kiedyś wreszcie otworzyć własny sklep. Żabka mi w tym pomogła, bo zapewniła mi gotowy lokal i wsparcie – mówi Krystyna Kędziora, która wraz z mężem i synem prowadzą cztery sklepy w Lesznie.
Żabka zapewnia franczyzobiorcom:
- Adaptację lokalu i pierwsze zatowarowanie sklepu.
- Kompleksowy program szkoleń, zanim franczyzobiorca zacznie prowadzić swój sklep.
- Regularne dostawy większości towarów (zapłata za dostarczony towar następuje po jego sprzedaży).
- Ogólnopolskie kampanie reklamowe i promocyjne.
- Nowoczesne oprogramowanie ułatwiające zarządzanie sklepem.
- Atrakcyjną ofertę towarów i usług.
- Merytoryczne wsparcie.
Aby zgłosić swoje zainteresowanie współpracą z Żabką wejdź na www.zabkapolska.pl (zakładka Franczyza) lub napisz maila na adres: [email protected].