Zabawną wpadkę Morlin i Biedronki wyhaczył serwis Maltreting.pl. Blog poświęcony jest marketingowym wtopom. Twórcom portalu nie umknie żadne reklamowe potknięcie.
Zobacz: Biedronka wycofuje ze sprzedaży popularne chrupki do mleka!
- Z niekłamaną przyjemnością informuję, że Morliny wprowadziły do swojej oferty kiełbaskę „Ostra franca”. Z równie niekłamaną przyjemnością informuję, że słowo „franca” – używane przede wszystkim jako określenie osoby upierdliwej – oznacza także kiłę. Smacznego - czytamy na Maltreting.pl.
Słowa franca pochodzi od określenia francuskiej choroby. Niegdyś oznaczało ono chorobę weneryczną. Teraz, gdy słyszymy to słowo większości z nas prawdopodobnie przychodzi na myśl wredna osoba.
Marketingowe samobójstwo czy niewinna wpadka? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach!
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail