BILANS EURO 2012: TVP zarobiła 83 mln zł

2012-06-21 17:11

Telewizja Polska jest prawdziwym wygranym Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Z emisji reklam podczas meczów, stacja zainkasowała już 83 mln zł. Podczas Euro TVP wyemitowała jak do tej pory 12,5 godzin reklam. Najwięcej za spoty zapłaciła Coca Cola, bo aż 9 mln zł.

Podczas 24 meczów transmitowanych do tej pory przez TVP, wyemitowano 3 tysiące spotów reklamowych, trwających 12,5 godzin. Łącznie reklamodawcy zapłacili za nie 83 mln zł brutto.

Najwięcej na reklamę podczas Euro wydała Coca Cola - 9 mln zł. Zaraz za nią uplasował się McDonald's

Firma Nielsen Audience Measurement oceniła, że 24 mecze zgromadziły przed telewizorami łącznie 6,38 mln widzów.

Najwięcej osób oglądało mecz Polska-Rosja - 14,68 mln widzów. Mecz Polska-Grecja zobaczyło w TVP 13,7 mln osób.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki