„W nawiązaniu do uwag naszych mieszkańców, które napływają do Urzędu Dzielnicy Wola, a które to dotyczą niezadowalającej jakości świadczonych przez Pocztę Polską S.A. Usług związanych z doręczaniem poczty, paczek itp. zwracam się do Pana Dyrektora z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji" - napisał burmistrz do dyrektora Marka Borowicza z Regionu Sieci Warszawa-Miasto Poczty Polskiej.
Burmistrz tłumaczy, że mieszkańcy Woli zgłaszają problemy związane m.in. z realizacją odbioru przesyłek i opóźnieniami w doręczaniu poczty. „Zważywszy na fakt, iż zbliżamy się do okresu świątecznego, który w sposób naturalny zwiększy liczbę dostarczanej poczty oraz paczek – wydaje się, że jest obecnie odpowiedni czas, aby pochylić się nad rozwiązaniem powyższych problemów" - uważa burmistrz.
Nie wiadomo jeszcze, jak do tych uwag ustosunkuje się adresat, odpowiedź jednak pewnie przyjdzie pocztą...