Córka namawia mnie na zainstalowanie aplikacji ProviGo? Co mi to da?

i

Autor: Shutterstock

LUDZIE PYTAJĄ, PROVIDENT ODPOWIADA

Córka namawia mnie na zainstalowanie aplikacji ProviGo? Co mi to da?

2022-08-10 10:11

W tym roku Provident Polska obchodzi 25-lecie działalności w Polsce. Z tej okazji najsilniejsza firma pożyczkowa na rynku dzieli się z czytelnikami „Super Expressu” odpowiedziami na pytania najczęściej zadawane przez klientów.

Mam trochę urlopu i chciałabym wyjechać na wakacje. Rozważam pożyczkę w Providencie na ten cel. A córka namawia mnie, żebym najpierw zainstalowała aplikację ProviGo, to będzie mi się łatwiej spłacało. Faktycznie tak jest? Czy mi to potrzebne? Czy na moim telefonie będzie to działać?

Joanna (48 l.) z Poznania

Pani Joanno, córka ma rację. Dziś ogromna większość Polaków korzysta ze smartfonów. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich potrzebom bo i klienci i nasi doradcy sygnalizowali taką potrzebę – posiadania narzędzia, które da im kontrolę nad spłacaniem pożyczki i rzetelną informację o jej statusie. Zdaniem użytkowników ProviGo jest łatwa do zainstalowania, a wszystkie informacje są jasne i zrozumiałe. Aplikacja pozwala np. klientom, którym przytrafiło się jakieś losowe zdarzenie, by z łatwością zawnioskowali o przerwę w spłacie. Mogą też dowiedzieć się o najważniejszych informacjach dotyczących pożyczki bez potrzeby dzwonienia do swojego doradcy. I proszę się nie obawiać – na pewno na każdy telefonie z systemem Android czy iOS może pani korzystać z tej aplikacji. I życzymy udanego wypoczynku!

Więcej informacji na stronie odpowiedzi.se.pl

Partnerem materiału jest Provident Polska SA

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają