W repertuarze nowej sali znajdą się zarówno głośne produkcje, jak i filmy nagradzane na festiwalach filmowych w Cannes, Berlinie czy Wenecji. Na kanale sukcesywnie pojawiać się będą tytuły z całego świata, w tym również filmy dla dzieci i młodzieży. „Wejście” do wirtualnej sali przewidziane jest w formie logotypu i znajduje się na stronie głównej Kina Praha. Kliknięcie w logo przenosi widza do serwisu YouTube na stronę z dostępnym aktualnie repertuarem Sali Kinowej:
Rozbudzanie filmowych apetytów to dla prowadzącego kino jeden z priorytetów – mówi Joanna Grabowska, prezes Zarządu spółki Meteora Films (operator kina Praha) – dzięki współpracy z wybranymi dystrybutorami filmowymi jesteśmy wstanie udostępnić naszym widzom tytuły, które przy natłoku bieżących wydarzeń, ciężko byłoby przypomnieć w tradycyjny sposób. Kanał jest jednocześnie próbą uporządkowania treści dostępnych w Internecie.
- Zapominamy, że za każdym utworem, jaki pojawia się w sieci, stoi określona firma i stosowne do niego prawa. Oglądajmy filmy w sposób jak najbardziej dla nas dostępny (np. za darmo), ale róbmy to legalnie. Mam nadzieję, że za naszym przykładem pójdą również inne kina, które wzbogacą swój repertuar w ten właśnie nowoczesny sposób.
Obsługująca kanał firma Independent Digital, która jest Certyfikowanym Partnerem Youtube korzysta z systemu Content ID, który zapewnia pełną ochronę praw autorskich i umożliwia całościowe zarządzanie treściami na YouTube.
Zobacz też: NIE ŻYJE Richard Kiel, czarny charakter z filmów o Bondzie. BUŹKA już nigdy więcej nie zagra!
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail