W konkursie uczestniczyło blisko 90 proc. przedsiębiorców działających pod szyldem Żabki. O tytuł Mistrzów Jakości rywalizowali w ramach swoich Regionów Sprzedaży. Nagrody trafiły do ponad 2,4 tys. franczyzobiorców, zaś mianem Mistrza wyróżnionych zostało 8 najlepszych przedsiębiorców z poszczególnych Regionów. Zwycięzcy otrzymali nagrody finansowe. Za zajęcie I miejsca nagroda wynosiła 15 tys. zł, II – 13 tys. zł, a za III – 10 tys. zł
W rankingu przedsiębiorców Żabki brano pod uwagę jakość zarządzania placówkami, utrzymywanie wysokich standardów w sklepach i w obsłudze klientów i osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych.
– Przy tego typu inicjatywach na wynik wpływ ma przede wszystkim zaangażowany i zaufany zespół –podkreśla Patryk Pundyk, franczyzobiorca Żabki od 15miesięcy prowadzący sklep w Warszawie. - Staram się w umiejętny sposób zarządzać personelem i odpowiednio motywuję swoich pracowników. Dzieląc się z nimi nagrodą w konkursie w postaci premii, chciałem podkreślić, jak bardzo doceniam ich zaangażowanie – dodaje.
W Żabce Grażyny Malkusz z Krapkowic, zwyciężczyni dwóch edycji „Ligi Mistrzów Jakości”, na półkach wszystko stoi równo jak pod linijkę, bułki są zawsze ciepłe, a podłoga nieskazitelnie czysta. Wysoko stawia poprzeczkę i są tego efekty.
- Swoją pracę wykonuję zawsze najlepiej, jak potrafię. Pomaga mi w tym również mój partner Artur. Podejście do klienta mamy wręcz rodzinne, każdego traktujemy z szacunkiem – pomagamy, doradzamy, rozmawiamy. W pracy jestem już od 5.30 rano. Wypiekam z pracownikiem bułki, sprawdzam świeżość warzyw, kontroluję czy wszystko na półce stoi równo. Przecieram lady, a jeżeli pada deszcz, zmywam podłogę po każdym kliencie. Jak wstaję rano, jestem szczęśliwa, że idę do ludzi – mówi pani Grażyna.
W kolejnej, III już edycji projektu „Liga Mistrzów Jakości” pula nagród sięgnie 6mln zł. Kolejna Gala odbędzie się w lipcu.
Więcej informacji na stronie: www.zabka.pl/franczyza