Na całym świecie sprzedano już ponad 20 milionów tych robotów. Prym wiedzie robot odkurzający iRobot Roomba. Ceniony jest również z Braava – robot mopujący. W ofercie znajdziemy także urządzenie do czyszczenia basenów – Mirra oraz Looj - do czyszczenia rynien.
Niezawodna Roomba
Kiedy wybieramy sprzęt do domu, zależy nam, by był on niezawodny. iRobot to pionier domowej robotyki, za jego produktami przemawia więc największe doświadczeniu na tym rynku. Najbardziej rozpoznawalnym produktem marki jest Roomba - robot odkurzający. Dzięki inteligentnej nawigacji bez problemu porusza się po mieszkaniu. Większość modeli Jest wyposażona w technologię wykrywania dużego zabrudzenia (Dirt Detect), co sprawia, że takieo miejsce czyści szczególnie starannie. Okrągły kształt pozwala iRobotowi Roomba sprzątać efektywnie poruszać się w ciasnych przestrzeniach, a dzięki wirującej szczotce bocznej dokładnie czyści wzdłuż krawędzi ściany i w narożnikach. Bardzo wygodne jest też automatyczne ładowanie, robot sam w odpowiednim momencie podjeżdża do stacji dokującej i pobiera energię. Niektóre modele (od 651 wzwyż) maja też tzw. harmonogram sprzątania. Dzięki niemu można zaprogramować robota na uruchamianie się o konkretnej godzinie danego dnia. Dla osób mających w rodzinie alergika wskazane są Roomby z serii 800 i 900, które posiadają wysoce efektywne, zatrzymujące kurz, pyłki i alergeny. Dzięki nim robot wypuszcza na zewnątrz praktycznie wyłącznie czyste powietrze. Zakup Robota to oczywiście spory wydatek, jednak ceny zaczynają się od około 1000 zł i nie musimy się obawiać kosztów napraw, gdyż urządzenie posiada 2 lata gwarancji. W tym czasie producent usunie bezpłatnie wszystkie ewentualne usterki.
Jakość obsługi na najwyższym poziomie
Autoryzowanym importerem i dystrybutorem iRobot w Polsce jest spółka DLF z Gdyni. To właśnie ona odpowiada za poziom i jakość obsługi klienta w zakresie około i posprzedażowym. W tym roku DLF ponownie otrzymało godło „Dbamy o Jakość Obsługi". Ocenie podlegały cztery aspekty – organizacja i czas obsługi, wiedza i klarowność informacji, ceny i skuteczności rozwiązań oraz estetyka i prezentacja wizualna sklepu. Z badań wynika, że standardy jakości obsługi prezentują wysoki poziom, a ich końcowy wskaźnik dla całej firmy osiągnął pułap 87,6%, natomiast wskaźnik dla sklepu internetowego iRobot 89,4%. Na szczególną uwagę zasługuje pozytywny odbiór organizacji oraz czasu obsługi w sklepie internetowym. W porównaniu z poprzednim badaniem wszystkie wskaźniki sklepu zanotowały wzrost ocen.