ZUS lokuje się u Ojca Mateusza! Jak trwoga, to ZUS idzie do Boga

2013-10-29 17:57

Jak przekonać Polaków do znienawidzonej instytucji? Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Zbigniew Derdziuk, znalazł na to dyskretny sposób. Postanowił zamówić lokowanie produktu czyli swojej firmy, w jednym z najpopularniejszych seriali TVP o przygodach księdza detektywa – "Ojciec Mateusz"! Zapłacił za to ponad 100 tys. zł.

- Pragnę serdecznie zaprosić na najbliższy, czwartkowy odcinek popularnego polskiego serialu „Ojciec Mateusz”, w którym to w ramach tzw. lokowania produktu, znajdą się sceny przedstawiające zalety elektronicznego kontaktu z ZUS.

- To fragment wiadomości rozesłanej do kierownictwa ZUS, do której dotarł „Super Express”. Po jej przeczytaniu przecieraliśmy oczy ze zdumienia. Bowiem jak na państwową instytucję, to nowatorskie i wcale nie tanie metody promocji.

Zobacz też: Janusz Korwin-Mikke: to monstrualne podaty nie podatki!

I choć w przesłanych nam odpowiedziach ZUS zapiera się, że kilkadziesiąt sekund z logiem ZUS w tle akcji „Ojca Mateusza” to część „bezkosztowych i niskokosztowych działań”. Te „niskie” koszta na niektórych mogą zrobić wrażenia, bowiem koszt dyskretnej reklamy ZUS wyniósł 87 tys. zł plus podatek. Czyli ponad 100 tys. zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki