Kampania społeczna przed Euro 2012 - "Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami Euro 2012" - jest organizowane przez Kancelarię Premiera, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Urząd Miasta Warszawa oraz spółkę PL 2012.
Cel akcji Polacy 2012 jest jeden - przekonać turystów i kibiców z zagranicy, że na Euro 2012 atmosfera w Polsce będzie wyjątkowo gościnna i wszyscy będą się czuli w naszym kraju jak w domu. Stąd też hasło kampanii - "Feel like at home".
Spoty reklamujące kampanię "Wszyscy jesteśmy gospodarzami Euro 2012" pojawią się w radiu i telewizji. Na ulicach i w środkach transportu miast gospodarzami będą witały gości z zagranicy plakaty i wizualizacje z hałsłem "Feel like at home".
Spot telewizji rządowej akcji to krótki filmik pokazujący jak obcokrajowcy: Włoch, Rosjanka i Irlandczyk wspominają świetną zabawę podczas pobytu w Polsce na Euro 2012.
ZOBACZ FILMIK "Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami Euro 2012" >>>