Piekarska na celownik wzięła prawie o 20 lat młodszą od siebie holenderską modelkę Doutzen Kroes (27 l.), której wizerunek reklamuje w Polsce kosmetyki. Twierdzi bowiem, że jej zdjęcia zostały zmanipulowane poprzez użycie programów komputerowych i mogą wprowadzać konsumentów w błąd. - Złożę wniosek do Rady Etyki Reklamy o zakaz rozpowszechniania reklamy podkładu firmy L'Oreal. Chcę, żeby na dole reklamy napisano, że to zdjęcie jest przetworzone komputerowo. Widać, że modelka wygląda sztucznie, a reklama wprowadza konsumentów w błąd i wpływa na decyzję o wyborze tego, a nie innego produktu - mówi.
Jednak niechęć do komputerowo retuszowanych zdjęć musiała pojawić się u Piekarskiej stosunkowo niedawno. Jeszcze w trakcie zeszłorocznej kampanii parlamentarnej uśmiechała się do nas ze zdjęć, promieniejąc młodością. Ciekawe, co wpłynęło na tak radykalną zmianę stanowiska i nagłą wojnę z reklamami. Naturalny upływ czasu czy też zapomnienie, w jakie zepchnęła ją kolejna wyborcza porażka...